| lafuco.dk
Eksklusiv platform med unik referenceside
Lafuco er en af Danmarks førende leverandører inden for unikke glasløsninger til erhvervslivet. Med kunder som SAS, Experimentarium og DTU og høje ambitioner for fremtiden skulle Lafuco have en eksklusiv og visuelt indbydende platform. |
|
|
Case: Æstetik og eksklusivitet til Danmarks førende glasleverandør
|
|
Lafucos unikke glasløsninger krævede også en unik portal, hvor deres nuværende og potentielle kunder kunne få et indblik i deres mange muligheder inden for glasdesign. De ønskede et nytænkende og eksklusivt design med en visuel identitet, der skulle skabe et meget klart indtryk af, hvem Lafuco er.
Derudover ønskede Lafuco en platform, hvor de kunne vise tidligere projekter frem og inspirere deres samarbejdspartnere, bygherrer og arkitekter og hjælpe dem med at visionere deres kommende bygge- eller designprojekt.
Vi skabte et æstetisk online univers til Lafuco og skrev SEO-tekster til en række af deres glasløsninger. Derudover designede vi en unik referenceside, som møder Lafucos krav om eksklusivitet.
Lafuco valgte efterfølgende at starte en Vækstplanaftale, så de hele tiden er sikre på, at deres digitale tilstedeværelse bliver udviklet af teamet hos Onmondo. Blandt andet udviklede vi i samarbejde med Lafuco en fuld digital strategi delt op i kanaler, og deres administrative medarbejder valgte at tage et tekstkursus hos os, hvor vi fokuserede på kommunikationen på forskellige digitale platforme.
Fordi Lafuco har valgt en Vækstplanaftale, mødes vi med dem hver 6. uge, hvor vi gør status og planlægger de næste skridt. |
| | Christel
Salgschef
Vil du høre mere om projektet, eller vil du høre hvordan Onmondo kan hjælpe din forretning, så tag fat i Christel på telefon 20 85 75 20 eller på mail cl@onmondo.com
|
|
|
|
|
+49%
Flere besøgende på hjemmeside
|
| | +15%
Stigning i besøgstid
|
|
| | |
|
|
| Jeanette Jensen
Konstruktør - Lafuco A/S
|
|
"Onmondo designede en portal, der fremviser vores unikke glasløsninger til erhvervslivet, og vi valgte at indgå i en Vækstplan. Hver 6. uge mødes vi for at videreudvikle Lafucos online tilstedeværelse og forretningsstrategi, og jeg er meget tilfreds med deres rådgivning og indsigt i vores forretning."
|
|
|
|
|
|
|
|
|