Vores SOFA er ikke for de magelige |
|
|
|
|
Dine fordele med Onmondo- Velkommen i Den Grønne Sofa
|
|
Det er herfra, at din online markedsføringsstrategi bliver udviklet i samarbejde med teamet bag Onmondo – vi kalder det #sofastrategien. |
Sofastrategien sikrer dig, at din online markedsføring giver mening for dine kunder, så dit brand en gang for alle kommer til at blive en kundemagnet.
Vi har rådgivet og lagt strategier for alle lige fra solo-selvstændige til beslutningstagere i internationale virksomheder - er du den næste, der skal med i Den Grønne Sofa? |
| | |
|
| | På vores digitale bureau i Holte står Den Grønne Sofa og skaber liv i hjørnekontoret.
Når du indgår i et Onmondo Vækstplan-forløb, sætter vi os sammen i sofaen og begynder på det strategiske planlægningsarbejde - din sofastrategi. |
|
|
"Dét der fangede mig var, at Onmondo ikke kun fokuserer på selve hjemmesiden men lige så meget på at tænke kreativt, skabe nye idéer og lære fra sig"
Sanne Jensen, Menukort |
|
|
SOFA-modellen- dit strategiske udgangspunkt
|
Hele konceptet udspringer af SOFA-modellen, som i bund og grund er en model, der dækker alle områder af din forretning, din markedsføring og din strategi. Se selv: |
Vi har skabt SOFA-modellen, så du er sikker på, at vi sammen kommer 360 grader rundt om din forretning, og du får den rigtige SOFA-strategi fra start til slut. |
| | |
|
Det er afgørende, at du har en SOFA-strategi
|
... eller en hvilken som helst anden forretningsstrategi. Ved du, hvad - og ikke mindst hvem - du arbejder dig hen imod, har du de bedste forudsætninger for at få succes. Omvendt famler du i blinde, hvis du ikke har en klar strategi i dit arbejde. |
Kernen i det hele er at kende din drømmekunde:
- Hvad rammer ham lige i hjertet?
- Hvilke udfordringer har hun i sin hverdag?
- Hvad vil gøre deres lykke?
Derefter kan du begynde at lægge en strategi for, hvordan du markedsfører dig. |
| | |
Du har måske allerede bevæget dig ind i den tætte jungle af ”ekspertråd”:
- Èn råber, at du skal skrive flere nyhedsbreve
- En anden hvæser, at du skal gøre mere ud af din søgemaskineoptimering
- Den tredje fortæller dig, at du kun bliver en succes, hvis du har videoer på din hjemmeside
|
| | Men hvem af dem skal du lytte til? Svaret er kort: Ingen af dem. I stedet skal du lytte til dine kunder og finde frem til det, de foretrækker.
Eksperterne har succes med deres metoder, fordi de virker på deres kunder. Men deres kunder er ikke dine kunder, og derfor må du først og fremmest fokusere på dit eget kundesegment. |
|
|
|
|
| Og det er her, vi kommer i spil
|
For med os i ryggen er du sikker på at ramme plet første gang - og så er du sikker på, at din tid - og ikke mindst dit markedsføringsbudget - bliver brugt optimalt. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|