Der findes bedre måder at sige det på |
|
|
|
|
Unikke foredrag om online marketing, brugeradfærd og salg
|
|
Lindhardt A/S har udviklet seks forskellige foredrag, der giver dig unik indsigt i henholdsvis online marketing, kommunikation og salgspsykologi.
Det giver dig mulighed for at arrangere et foredrag, der vil give deltagerne indsigt i, hvordan de bruger deres online medier til at styrke deres brand, og hvordan de bliver bedre sælgere.
Læs mere om de forskellige foredrag nedenfor. |
| | |
|
Vi tilbyder dig som virksomhed eller foredragsarrangør et gratis og særdeles informativt foredrag om dit digitale kropssprog.
Måden, du fremstår på online, er afgørende for, hvordan dine potentielle og nuværende kunder og samarbejdspartnere opfatter din virksomhed og dit brand. Vidste du, at over 81 procent af forbrugere researcher en virksomhed online, før de beslutter sig for, om de vil handle med dig?
Derfor er det vigtigt, at dine online medier fremstår troværdige og opdaterede - på den måde får dine besøgende et positivt indtryk af dig og din virksomhed.
Omvendt siger statistikkerne, at de vil vende om på hælen og handle hos konkurrenten, hvis de møder en hjemmeside, der ikke er opdateret, og hvor de ikke finder den information, de søger.
Gå ikke glip af muligheden for at blive meget klogere på din online markedsføring og for at give dine gæster unik viden om tidens digitale trends og brugeradfærd. |
|
| | I langt de fleste tilfælde er dine potentielle kunders første møde med dig ikke ansigt til ansigt - tværtimod danner de sig sandsynligvis et indtryk af dig og din virksomhed online på for eksempel din hjemmeside, dine sociale medier eller andre online platforme.
Her er neuromarketing et værktøj til at skabe en positiv relation til dine potentielle kunder allerede inden du møder dem.
På dette foredrag får du viden om, hvordan du bruger neuromarketing til at aktivere dine potentielle kunders mentale købsknap, eller til at udføre en handling, du gerne vil have dem til - for eksempel at like et opslag, at udfylde din kontaktformular eller simpelthen bare købe dit produkt eller din ydelse.
Foredragsholder er Christel Glavind, som er kendt for sin evne til at suge modtageren ind i sit online univers.
Klik nedenfor og læs mere om vores populære neuromarketing-foredrag. |
|
|
Hvad alle bør vide om salg
|
Foredraget Hvad alle bør vide om salg henvender sig til alle, der ønsker at forfine deres salgskompetencer.
På foredraget får deltagerne indsigt i dos and don’ts i det professionelle salg, indvendingsbehandling, nej-faktorer, salgspsykologi og meget mere.
På foredraget får du indsigt i:
- Metoderne til det professionelle salg
- Undervisning i psykologien bag salg, så du lærer at lukke ordren og forstå din kunde
- Hands-on undervisning så du arbejder med alle de metoder, du møder på kurset
|
|
| | Alt du skal vide om hjemmesidetekster
|
På dette foredrag hører du om, hvordan du gennem dit skrevne sprog skaber et positivt indtryk af dig og din virksomhed hos potentielle kunder og opfordrer dem til at foretage en bestemt handling.
Du får inspiration til:
- Hvordan du kommunikerer til din målgruppe gennem din virksomheds største udbytter
- Hvordan du finder det gode og relevante søgeord
- Hvordan du opbygger en SEO-tekst
- Hvorfor den samme tekst ikke virker på forskellige medier
- Hvordan du bruger sproget til aktivt at opfordre til handling
|
|
|
| | På foredraget Marketing fo SMV'er får du inspiration til, hvordan du som lille eller mellemstor virksomhed kommer i gang med at markedsføre dig selv og dit produkt eller din ydelse.
På foredraget får du:
- Introduktion til BMC-modellen
- Segmenteringsmetoder af dine kunder
- Teknikker til at finde dine virksomheds vigtigste udbytter
- Viden om dine kunders adfærd på internettet
- Neuro-viden som er afgørende for din relation til kunden
- Viden om forholdet mellem din hjemmeside, dine sociale medier og andre kanaler
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|